Naděje pro Zemi: Hlas mladých v environmentálním hnutí

- Datum
- Místo
- Brno
- Kontakt
-
Kubo
+420 770 645 444
konference@brontosaurus.cz
Oslavy 50. let Hnutí Brontosaurus zahájíme opravdu ve velkém - 26. - 27. 1. 2024 konferencí "Naděje pro Zemi: Hlas mladých v environmentálním hnutí". Chceme vytvořit prostor, ve kterém se mladí aktivní lidé mohou inspirovat, propojit, sdílet své zkušenosti a nápady nebo se naučit nové dovednosti na praktických workshopech, které jim pomohou v jejich činnosti.
Konference je velká věc a nám se určitě bude hodit tvá podpora a tvé nápady. Jak se dočteš dál, možností a způsobů je opravdu kupa.
Popis činnosti
🚨 Zajímáme se o tvůj názor - Je ti přibližně 15-30 let? Jsou environmentální témata součástí tvého života? Co by podle tebe nemělo na konferenci chybět? Co tě opravdu pálí? Máš tip na téma? Lektory? Workshop? Sem s ním! 👉 Vyplň náš krátký anonymní dotazník 👈 a pomoz nám sestavit program konference tak, aby byl co nejvíce relevantní a naplnil očekávání a potřeby zejména mladé generace.
⚙️ Koordinace dobrovolnického týmu na místě - Zajistíš, že v den konání budou na místě všichni z organizačního týmu, každý ví, co dělat, co je jejich úkolem a podle situace přidělovat lidi z týmu, kde je bude potřeba …
🍴 Koordinace cateringu / občerstvení - Domluvit jídlo (obědy a večeře), zajistit občerstvení pro coffee breaky, být styčnou osobou mezi cateringem a organizačním týmem, v dny konference být na místě a dohlédnout aby občerstvení klapalo …
📜 Komunikace účastnictvem - Rozesílání novinek/newsletteru o konferenci, komunikace s přihlášenými (potvrzení přihlášky, připomínání zaplacení účastnických poplatků, zodpovídání dotazů) ...
🤝 Komunikace s “účinkujícími” - Kontaktní osoba pro ty, kteří budou na konferenci přednášet, debatovat, facilitovat, atd. Domluva času jejich programu, odměn, různé logistiky kolem jejich příchodu, účasti …
💰 Finanční asistence - Shromažďování faktur, účtenek, jízdenek, smluv, nebo jakýchkoliv finančních dokladů. Spolu-vedení čerpání rozpočtu konference ...
#️ Správa sociálních médii - Zejména se starat o to, aby FB event “žil” - čas od času přidat do události příspěvek, třeba o novinkách v konferenčním programu, hostech konference, připomínaní přihlašování, atd. Dále sdílení události do různých skupin. Potenciálně také příspěvky na IG, nebo cokoliv dalšího, pokud přijdeš s iniciativou ...
🕬 Propagace - Šíření konference, (spolu)tvoření, vylepšování, revize textů, příspěvků, emailů …
📋 Tvorba programu - Spolu-vymýšlet obsah a program konference (hlavní i vedlejší), volit vhodný formát a časové uspořádání, přemýšlení paralelních linek programu, “dramaturgie” konference…
⚒️ Výpomoc na místě - Registrace účastnictva, rozdávaní welcome packů, vítání / navigování lidí, šatnář*ka, různé nahodilé úkoly - přemísťování věcí, možná drobný úklid, pomoc u coffee breaků…
💪 Nevím, ale chci*u se zapojit - Konference se ti líbí, chceš se nějak zapojit, ale nevidíš se ani v jedné z nabízených rolí? Napiš i tak a něco vymyslíme!
Přínos ze spolupráce
Budeš součástí příprav velké a důležité události, kterou chceme oslovit i širší veřejnost. Podle toho, do čeho se zapojíš si můžeš vyzkoušet něco nové, nebo rozvinout to, co už umíš. Také budeš moct na konferenci zanechat svůj rukopis, protože ji tvoříme všichni společně, nemáme žádný manuál.
Požadavky
Popis pozic je orientační. Na dané pozici toho nakonec může být míň, víc, a nebo ji můžeš třeba přetvořit. Rozhodně to ale neznamená, že musíš dělat všechno, co pozice obnáší, a už vůbec ne, že na to budeš sám/sama. Je důležité, aby ti spolupráce dávala smysl, takže ji společně nastavíme tak, aby to pro tebe i pro nás fungovalo. Taky se můžeš spolehnout na podporu koordinátora konference, lidí kteří budou dělat na tvé sekci a konferenčního týmu celkově :)
Pro některé pozice je lepší osobní spolupráce, nebo alespoň možnost se čas od času stavit v Brně, ale některé půjde klidně dělat na dálku, případně nárazově, nebo až v den konference. Vše domluvíme!
Komu se ozvat?
- Kontaktní osoba:
- Kubo
- E-mail:
- konference@brontosaurus.cz
- Telefon:
- +420 770 645 444