Často kladené otázky - FAQ

Vlastní dotazy k síti prosím poslejte na  Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
 
Kdo může být členem sítě?
Členové Hnutí Brontosaurus a jeho základních článků a příznivci Hnutí Brontosaurus jako fyzické osoby, základní články Hnutí Brontosaurus jako právnické osoby.
 
Pokud ještě nejste ani člen ani příznivce, můžete se stát. Členství je vhodná forma zejména pro mladší zájemce těsněji propojené s hnutím, příznivce (adoptivní rodič) je určen zejména pro naše starší (>26let) sympatizanty.
www.adopce.brontosaurus.cz
 
Na jednoho člena/příznivce je možné přidělit max. 1 SIM kartu.
 
Platí se za tištěné faktury?
Ne. Pouze pokud si objednáte tištěný přehled, tak se platí 1 Kč.
 
Jak bude probíhat fakturace?
První fakturu dostanete tištěnou (faktura je zdarma, podrobný výpis za 1 kč) a s ní byste měli obdržet i návod, jak nastavit automatické platby přes SIPO či inkaso.
 
Jak se zaregistruji na stránách T-mobile? 
Postup je následující:
1) jít na www.t-mobile.cz (http://www.t-mobile.cz/)
2) zvolit zelený rámeček Můj T-Mobile a zaregistrovat se 
3) přihlásit se dle zaregistrovaných údajů :)
 
Jak přenést telefoní číslo k bronto-T-Mobile?
1) požádáte brontosít (v souladu s jejímy pravidly) a zařazení do ní.
2) poštou vám budou doručeny nové SIM karty.
3) bude vám zaslán kód přenositelnosti čísla (KPČ).
4) u svého stávajícího operátora podáte 'výpověď z důvodu přenesení telefonního čísla' a spolu s ní mu
předáte námi vygenerované KPČ.
5) o zbytek se pak už starají systémy operátorů, přičemž bude stanoven den, respektive noc, kdy k přenosu Vašeho čísla dojde. Tzn., na staré SIM kartě od Vašeho stávajícího operátora v daný moment přestanou fungovat veškeré jeho služby a na SIM kartě nové, kterou dostanete od nás, budou v danou noc aktivovány služby T-Mobile.
Na správné fungování celého procesu dohlíží ČTÚ.

Přehled jednotlivých kroků a termínů, které byste měli udělat / dodržet:
* Do 10 pracovních dní od zadání objednávky na přenesení u T-Mobile je potřeba stávajícímu operátorovi podat Výpověď (žádost o ukončení služeb) a spolu s ní mu předat námi vygenerované KPČ. (Pokud k tomu nedojde v tomto termínu - je objednávka na přenesení zrušena a pokud stále na přenesení trváte, musíte začít znovu od předešlého bodu.

* Jakmile Váš stávající operátor obdrží Výpověď a T-Mobilem vygenerované KPČ, má 3 pracovní dny na to, aby se rozhodl, zda-li Vaše číslo uvolní či nikoliv. Pokud číslo uvolní, informuje Vás o tom SMS zprávou a rovněž se to prostřednictvím systémů dozvíme my.

* Od této doby - tzn. od data uvolnění má T-Mobile 12 pracovních dní na to, aby naplánoval s Vaším stávajícím operátorem termín, kdy dojde k přenesení Vašeho čísla. K přenesení čísla musí dojít nejpozději do 14 pracovních dní od uvolnění čísla Vaším stávajícím operátorem.
 
Jiné:
další otázky prosím posílejte výhradně mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Nejbližší akce