Pracovní nabídka: Vedoucí kanceláře

Lákají vás výzvy? Chcete uplatnit ambice a dělat smysluplnou práci? Vypisujeme výběrové řízení na pozici vedoucí ústředí Hnutí Brontosaurus. Skvělí kolegové zajištěni. Rádi vás uvidíme od října v brněnské kanceláři. Pozor, uzávěrka přihlášek už 30. září. 
 
 
 
 
 
Hlavicka 40 let
 
Hnutí Brontosaurus vyhlašuje výběrové řízení na pozici
administrativního pracovníka a vedoucího/vedoucí

ústřední kanceláře Hnutí Brontosaurus v Brně

 
Lidé z brněnské kanceláře se spolu s dobrovolníky starají o chod organizace a zázemí jednotlivých programů.
 

Okruhy pracovní náplně

 

Vedení kanceláře

  • Provozní a administrativní řízení ústřední kanceláře Hnutí Brontosaurus (HB)

  • Řízení pracovníků administrativního a technického oddělení ústředí HB

  • Personální agenda – evidence a zpracování výkazů práce zaměstnanců ústředí HB

  • Koordinace činnosti a komunikace kanceláře s volenými řídícími orgány HB

  • Komunikace s nižšími organizačními jednotkami HB, zajištění informačního servisu pro organizační složky HB, zajištění plnění povinností organizačních jednotek ve vztahu k ústředí HB

  • Organizační příprava valných hromad HB a zasedání výkonných orgánů HB

  • Řízení procesu vzniku nových organizačních jednotek HB

  • Administrace dotací přerozdělovaných nižším organizačním složkám HB

 

Administrativa

  • Vedení evidencí a databází (akcí, členů, pošty, organizačních jednotek HB, apod.)

  • Registrace členů a nižších organizačních jednotek HB

  • Celoroční péče o volné členy HB registrované přímo ústředím organizace

  • Vedení a správa archivu HB, zejména archivace dokumentace HB (smluv, registrací, zápisů z jednání, apod.)

  • Zajištění pravidelných rozesílek (např. výroční zprávy, členských známek, apod.)

  • Zajištění materiálního a technického zázemí kanceláře

  • Zajištění konzultací pro zástupce nižších organizačních složek a organizátory akcí v oblasti administrativních požadavků na jejich činnost

  • Koordinace pronájmů zasedací místnosti, provoz e-shopu

  • Vyřizování registrací HB u střešních organizací

  • Administrace pojištění účastníků a organizátorů akcí

  • Zajištění aktualizací údajů na webu, e-mailových konferencí HB, apod.

  • Koordinování úklidů prostor ústředí HB

  • Koordinování správy technického zázemí (sítě, výpočetní techniky, apod.) na ústředí HB

 

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání

  • Schopnost samostatné i týmové práce

  • Organizační a komunikační schopnosti

  • Povědomí o struktuře a činnosti Hnutí Brontosaurus

  • Dobrá znalost práce na PC

 

Vhodné

  • Zkušenost s vedením týmu

  • Znalost AJ, NJ výhodou

 

Nabízíme

  • Pracovní úvazek 0,5 - 0,6 v Brně s možností navýšení/snížení

  • Pružnou pracovní dobu, příjemné pracovní prostředí a mladý kolektiv

  • Odpovídající platové podmínky

  • Pět týdnů dovolené

  • Možnost osobního i profesního rozvoje

  • Nástup dle dohody: říjen 2014

 

Motivační dopis a strukturovaný životopis posílejte na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (předmět „vedouci kancelare“) a to do 30. 9. 2014.
Podrobnosti sdělíme na tel. 544 215 585, popř. 605 763 112.

 

Bližší informace o Hnutí Brontosaurus vygooglíte nebo naleznete na www.brontosaurus.cz.

Sdílet na signálech

Nejbližší akce

  • Víkendovky
  • Tábory
  • Kluby